NL

Alle AMS-activiteiten kunnen op campus plaatsvinden

Alle bezoekers dienen zich bij aankomst aan te melden bij het onthaal.

In geval van een positieve COVID-19 test vragen we je zo vlug mogelijk covid.alert@ams.ac.be te contacteren.

AMS is een dynamische community van internationale studenten, docenten, medewerkers en partners. Hun veiligheid en gezondheid zo goed mogelijk beschermen blijft onze topprioriteit alsook ook het welzijn van onze maatschappij in het algemeen. De enige effectieve manier om dat te doen is het risico op overdracht zo veel mogelijk beperken.

AMS is een veilige omgeving, dankzij de inspanning van iedereen. Op de campus is tot op vandaag geen enkele besmetting overgedragen. Alle activiteiten op campus en binnen het leertraject worden volgens grondige veiligheidsnormen uitgevoerd.

We volgen dan ook bewust de nationale en lokale veiligheidsvoorschriften nauwgezet op. Bovendien hanteren we het protocol opgesteld door de VLIR (Vlaamse Interuniversitaire Raad) in overleg met het Vlaams ministerie van onderwijs.

Voor COVID-19 informatie voor studenten, zie hier.

AMS_Corona_verbouwing-12

AMS_Corona_verbouwing-20