Ontdek onze Executive Master in Real Estate Management (MRE)

Start september 2023

Download de brochure 'Executive Master in Real Estate'

Word vastgoeddeskundige en leer accuraat in te spelen op nieuwe vastgoedtendensen en -ontwikkelingen

MRE: een sterke fundering voor de vastgoedprofessional

• Ideale mix van academische kennis & praktische vaardigheden in de vastgoedsector;
  • Ontdek het curriculum van deze deeltijdse master-na-masteropleiding;
  • Lees meer over de verschillende modules & leerdoelen;
  • Praktische info: startdatum, prijs & toelatingsvoorwaarden.

Wil je graag meer weten over deze opleiding? Klik hier en neem contact op met Bert De Vos.

Waarom zou je deze opleiding kiezen?

Wil je je graag zowel op persoonlijk als op professioneel vlak verder ontwikkelen? Dan is deze executive master exact wat je zoekt! Deze master in vastgoedmanagement (MRE) onderscheidt zich op verschillende manieren:

• Wereldwijde erkenning: De MRE-opleiding van AMS staat op nr. 11 in de rangschikking van de beste vastgoedopleidingen wereldwijd;
  • Je verruimt je denkkader: deze master reikt je zowel academische kennis als praktische vaardigheden aan om de complexe materie van vastgoed beter te begrijpen en te beheersen;
  • Je verwerft grondig inzicht in de financiële, juridische en economische aspecten van het vastgoed en in de nieuwe vastgoedtendensen en -ontwikkelingen;
  • Deze opleiding zal je carrièremogelijkheden verruimen en je helpen om met meer kennis van zaken strategische beslissingen te nemen.
  • Je krijgt toegang tot de alumnivereniging RES (Real Estate Society), die ondertussen uitgegroeid is tot een van de grootste netwerkorganisaties in de Belgische vastgoedsector.

Alumni aan het woord

De beste publiciteit voor onze Master in Real Estate komt van de mensen die al zijn afgestudeerd en nu volop voordeel halen uit hun nieuw vergaarde kennis in een boeiende internationale carrière of een persoonlijke uitdaging.

Onze alumni zijn echte ervaringsdeskundigen die je uitleggen hoe zij het programma hebben beleefd, hoe het hun carrière en hun leven veranderde en hoe het hen hielp te groeien.

Alumni quotes

Hanne Verstreken, Project Coördinator

"Ik heb lang getwijfeld om aan de MRE-opleiding te starten. Nu vraag ik me soms af, waarom heb ik het niet eerder gedaan?"

Joselito Vuylsteke, Projectontwikkelaar

"De MRE is een rollercoaster van zowel kennis als doorzettingsvermogen maar ook van vriendschappen en banden smeden."

Jeroen Van Neck, Projectontwikkelaar

"Door het volgen van de MRE is mijn kennis verdiept , mijn netwerk verbreed en mijn vriendenkring uitgebreid."

Bert Gregoir,
Advocaat

"De MRE haalt iedereen uit zijn comfortzone en leidt tot ongelooflijke kruisbestuivingen van kennis, inzichten, ideeën en contacten."

Virginie Steeland, Interieurarchitect

"Waarom binnen je comfortzone blijven als daarbuiten zoveel meer te leren en beleven valt?"

Shun Shoval, Development & Investment Manager

"De MRE is zoals een trein. Na elke module krijg je een wagon erbij die gevuld is met kennis en nieuwe vriendschappen."

MRE community

Als je deelneemt aan de MRE, maak je deel uit van een heterogene groep universitaire vastgoedprofessionals en haal je maximaal voordeel uit de interactie: de uitwisseling van expertise en ervaring maakt een belangrijk deel uit van het gezamenlijke leerproces. De MRE groep staat ook bekend als een heel warme en hechte groep van studenten. Een groep die sterk aan elkaar hangt.

Belgrado MRE 2_okt 2019 (1)

RES – Real Estate Society

Mensen met een passie voor vastgoed verbinden, daar draait het om bij RES. De 24 enthousiaste vrijwilligers van Team RES zetten zich hiervoor belangeloos in sinds 2001, met als doel: blijvend inspireren, permanent kennis delen en het RES-netwerk verder versterken. Ontdek in deze video waar onze alumnivereniging voor staat en wat het voor jou voor meerwaarde kan bieden!

bertdevos

Vragen over deze Executive Master?

Wil je graag meer weten over onze vastgoedopleidingen? Heb je specifieke vragen en benieuwd welk programma het beste bij jou zou passen? Neem gerust contact op met mij voor een (Microsoft Teams) call, ik help je graag verder!

Bert De Vos

bert.devos@ams.ac.be