NL

Bestel het boek "Het verhaal achter nieuwe producten"

Een inspirerend boek voor wie geen bijzondere achtergrond heeft in productontwikkeling en industrieel design maar er als manager, ondernemer, overheid of student mee geconfronteerd wordt. Het geeft een aantal krachtige, praktijkgerichte inzichten en principes mee aan wie al actief is in productontwikkeling of daar graag mee wil beginnen.

Nieuwe producten zijn cruciaal om de wereldwijde concurrentie aan te kunnen gaan. Productinnovatie is een dynamisch proces dat onderhevig is aan snel evoluerende technologieën, steeds veeleisendere gebruikers en scherpe concurrentie. Productontwikkeling en industrieel design vergen daarom een multidisciplinaire en geïntegreerde aanpak. Creativiteit, samenwerking, planning en de ‘x-factor’ van een product zijn de sleutels tot succes.

Dit boek wil inspirerend zijn voor wie geen bijzondere achtergrond heeft in productontwikkeling en industrieel design maar er als manager, ondernemer, overheid of student mee geconfronteerd wordt. Verder geeft het ook een aantal krachtige, praktijkgerichte inzichten en principes mee aan wie actief is in productontwikkeling of wie hier na het lezen van dit boek aspiraties voor heeft.
Het verhaal is geïllustreerd met ruim honderd voorbeelden van producten uit diverse sectoren, ontworpen door of voor Vlaamse bedrijven. Twaalf Vlaamse ondernemers getuigen over hun aanpak voor het managen van productontwikkeling en industrieel design – vanaf het bepalen van een strategie over het bedenken van nieuwe ideeën tot het conceptualisere en uitwerken.

Het verhaal achter nieuwe producten, Toegevoegde waarde door productontwikkeling en industrieel design.
Redactie: Koen Verhaert

Uitgegeven voor Stichting Kunstboek - ISBN 978-90-5856-314-9

Prijs:  € 35, exclusief verzendkosten

Bestellen? Mail naar Marianne Verkest via het formulier hiernaast.